30 napos pénzvisszafizetési garancia

Azt szeretnénk, ha teljesen elégedett lennél az új óraforgatóddal. Használd a óraforgatót egy teljes hónapig, és ha nem vagy elégedett, küld vissza és a teljes összeget visszatérítjük neked amikor a termék megérkezett hozzánk.

Vásárolj kockázat nélkül!

.A részletes leírásokkal és termék képekkel igyekszünk mindent megtenni, hogy már előre lásd milyen a termék, és hogy semmi se érjen meglepetésként a termékkel kapcsolatban amikor kézhez kapod. De ha bármilyen okból mégsem lennél teljes mértékben elégedett, lehetőséged van teljes pénzvisszatérítésre és cserére is a termék hozzánk való  visszajuttatása után.

Milyen esetekben érvényes a pénzvisszafizetési garancia?

Ha 30 napon belül bármilyen okból meggondolod magad mi visszatérítjük a termék árát.

Ha esetleg a termék sérülten érkezik meg hozzád lehetőséged van visszaküldeni a terméket és cserét kérni.

Hogyan érvényesítheted a pénzvisszafizetési garanciát?

Miután átvetted a csomagot 30 nap áll rendelkezésedre, hogy e-mailben (info@oraforgo.hu) jelezd felénk csere vagy garancia igényedet.

FIGYELEM: Termék cserét vagy a garanciát csak a termék hozzánk való visszajuttatása után tudjuk teljesíteni. Ezt megteheted futárszolgálattal vagy postai úton. Ennek költsége minden esetben a vásárlót illeti. 

Amennyiben a termék a nem megfelelő használat miatt sérült, fenntartjuk a jogot a visszavásárlás elutasítására, vagy az eredeti vételár egyoldalúan meghatározott százalékos csökkentésére.

A következő esetek nem számítanak hibának:

Ha pár perces, esetleg több órás megszakításokkal üzemel az óraforgató. A termékek hosszabb leírásában és a csomagolásban mellékelt Használati utasításban részletes leírást találsz arról, hogy milyen választható programok futtathatóak.

Az árut az alábbi címre tudod visszaküldeni:

Futár szolgálattal:

   www.oraforgo.hu – Gál Dávid

   1048 Budapest, Kordován tér 3. 3.em., 13. ajtó.

   +36 70 615 0123

Foxpost automatába:

   www.oraforgo.hu – Gál Dávid

   info@oraforgo.hu

   +36 70 615 0123

   Bp. 04. ker. ALDI Óceánárok utca


Visszaküldés menete:

A termékhez kérjük, hogy mellékeld a Számlát vagy a megrendelés adatait (neve, címe, telefon szám, e-mail cím, a megrendelés száma), és ne felejtsd el feltüntetni a termék nevét és azt az információt, hogy a terméket szeretnéd visszaküldeni, kicserélni, vagy pedig reklamálni (ezeket az adatokat kézzel is feljegyezheted). Amennyiben a terméket reklamációra küldöd be, kérjük ne felejtsd el mellékelni a számlaszámod a pénz visszatérítéséhez.

Csere menete:

Kérjük tüntesd fel a termék nevét, amelyre szeretnéd a terméket kicserélni.

Visszaküldés:

Kérjük tüntesd fel bankszámla számot és a számlatulajdonos nevét. FIGYELEM: kérjük ellenőrizd a bankszámla számot kétszer! Rossz számlaszám megadása esetén a rossz számlaszámra küldött összegért nem vállalunk felelősséget!

Hogyan csomagoljuk a csomagot:

Lehetőleg eredeti csomagolásában (kivétel csere, vagy elállás). Ha ez már nem áll rendelkezésre olyan csomagolóanyagban, – ami postán vagy papír üzletben is vehető és védi a terméket -, igyekezzünk biztonságosan becsomagolni. A lényeg, hogy a terméken ne keletkezzen sérülés az úton.

FIGYELEM: Az utánvétellel vagy saját kézbe küldött küldeményeket nem vesszük át!

FONTOS: Termékcsere, vagy vásárlástól elállás esetén, kizárólag a termék eredeti csomagolásában, kereskedelmi forgalomba visszahelyezhető állapotban visszaküldött terméket áll módunkban visszavenni!